The language exchanges nights are back with a welcome party

[ENGLISH BELOW]

Les tandems linguistiques sont de retour, avec pour cette première fois une petite fête de rentrée ! Retrouve-nous au bar Monsieur Le Zinc (13 Rue Monsieur le Prince, 6e arrondissement) de 19h à 21h, où tu rencontreras Julia & Manon et où tu auras l’occasion de retrouver des étudiant.e.s d’écoles & de cultures différentes ! Après un apéro de rentrée, nous mettrons en place des tandems en fonction des langues cibles.

Ne rate pas cette occasion de rencontrer d’autres étudiant.e.s et de nous poser des questions par rapport au Welcome desk !

Julia of the International Welcome Desk

————————–——

The language exchange nights are back, with a special back-to-school welcome party ! Let’s meet up at Monsieur Le Zinc (13 Rue Monsieur le Prince, 6th arrondissement) from 7pm to 9pm, where you will be meeting Julia & Manon and have the chance to mingle with students of different schools & cultures ! After a welcome-back « apéro », we’ll arrange ‘tandems’ according to the languages you speak / wish to learn 🙂

It’s the perfect occasion to meet up with other students and ask questions about the Welcome desk ! Hope to see you there !

Julia of the International Welcome Desk